Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van antwoorden op veelgestelde vragen.
  Hoe kan ik als zakelijk geinteresseerde, de beurs bezoeken?

U kunt de bedrijvenbeurs bezoeken, d.m.v. de entree kaart (geldig voor 2 pers.) die u rechtstreeks of via een relatie hebt gekregen en/of u kunt tzt op de home pagina een entreebewijs downloaden en printen, bevestig uw zakenkaartje hieraan en uw entreebewijs is geldig voor 2 pers. Ook zal in week 12 (vrijdag 24 maart 2017) en 13 (vrijdag 31 maart 2017) een voucher geplaatst worden op de voorpagina van Weekkrant De Loop Helmond (39.500 ex.). Knip dit voucher uit, bevestig uw zakenkaartje hieraan en u hebt uw geldig entreebewijs voor 2 personen.

  Hoe nodig ik, als standhouder, mijn relaties uit voor de Bedrijvenbeurs?

U kunt uw relaties uitnodigen voor de beurs door middel van de toegezonden entree kaarten. Wilt u extra entree-kaarten meldt dit dan bij de organisatie. Of geef de download link door aan uw relatie van de entree-kaart op de home pagina.

  Wat zijn de openingstijden van de beurs?

Op beide beursdagen is de beurs voor bezoekers geopend van 14.00 uur tot 22.00 uur. Standhouders hebben beide beursdagen vanaf 12.00 uur toegang.

  Wat zijn de tijden van opbouwen en afbreken?

Stands opbouwen kan op maandag 3 april en dinsdag 4 april van 09.00 tot 19.00 uur. Op woensdag 5 april tot 11.00 uur. Het afbreken van de stands mag pas vanaf donderdagavond 22.00 uur (BESLIST NIET EERDER). Vrijdag 7 april van 09.00-17.00 uur kan men ook afbreken.

  Bereikbaarheid?

Verzoek om de toegang tot de beursgebouwen zo volledig mogelijk open te houden, zodat uw mede standbouwer ook vooruit kan.

  Flyers of andere reclame uitingen verspreiden of acquisitie doen door derden.

Als men geen deelnemer of standhouder is tijdens de beurs, dan wordt acquisitie d.m.v. o.a. verspreiding van flyers NIET op prijs gesteld. Ook acquisitie bij onze standhouders door derden wordt NIET op prijs gesteld. De organisatie zal verzoeken om hier onmiddellijk mee op te houden.

  Mag ik zelf een koffiezetapparaat en/of waterkoker in mijn expositieruimte gebruiken?

Dit mag niet, u moet zich realiseren dat u hiervoor extra stroom nodig hebt en u niet in de gelegenheid bent om op de beurs een wateraansluiting te regelen. Afwassen is dus niet mogelijk. De beurscateraar kan desgewenst koffie in uw expositieruimte verzorgen.

  Mag ik hapjes/snacks in mijn expositieruimte presenteren?

Bakken en braden is NIET toegestaan. De beurscateraar kan in overleg e.e.a. verzorgen.

  Mogen kinderen de beurs bezoeken?

De bedrijvenbeurs heeft een zakelijke uitstraling. Van exposanten begrijpen wij dat zij de aanwezigheid van kinderen op de beurs afbreuk vinden doen aan de zakelijke uitstraling. Wij vragen u vriendelijk hiermee rekening te houden. Kinderen hebben uitsluitend toegang met een volwassene, maar wij vragen u vriendelijk dit tot een minimum te beperken. Dieren hebben geen toegang tot deze beurs.

  Kan ik gratis parkeren in de nabijheid van het beurscomplex?

Ja, rondom de locatie is gratis parkeergelegenheid aanwezig volg de aanwijzingen van het personeel. Beslist NIET parkeren op de grasvelden of bermen.

  Wanneer verneem ik of mijn reservering definitief is?

Zodra uw bedrijfsnaam is opgenomen in de deelnemerslijst op de site www.bbhp.nl en u uw faktuur hebt betaald (als uw faktuur niet voor aanvang van de beurs is betaald dan wordt u de toegang geweigerd).

  Welke bedrijven staan er op de bedrijvenbeurs?

Iedere ondernemer die zijn product en/of dienst wenst te presenteren aan een breed zakelijk publiek in de regio, kan exposant zijn met de bedrijvenbeurs. U kunt bedrijven aantreffen in; adviesbranche, bouwsector, handel, dienstverlening, media, marketing en bankwezen etc. Ook is de bedrijvenbeurs bij uitstek geschikt om te netwerken. Met name voor exposanten onderling is de bedrijvenbeurs een ideale netwerkgelegenheid. Voor een actueel overzicht van exposanten zie de deelnemerslijst op de site www.bbhp.nl.

  Waar is de stand standaard van voorzien en is de stand gemeubileerd?

Uw stand is standaard voorzien met een bord op de voorzijde met uw bedrijfsnaam daarop beletterd (kijk op de deelnemersijst of hier uw juiste naam staat), een elektriciteits aansluiting (contactdoos), vloertegels, 2 verlichtingsspots, 2 zijwanden en achterwand (2,5 meter hoog). Meubilair in uw ruimte dient u zelf te verzorgen. U kunt hiervoor eventueel meubilair huren via de organisatie. (stuur een mail naar info@bbhp.nl) PLEIN: u staat met meerdere bedrijven op een plein, u hebt geen tussenwanden, wel een eigen stroomaansluiting, spot en achterwand (plm. 1,5 meter), diepte plm. 2 meter.

  Internet

Er is draadloos internet aanwezig. Info hierover kunt u tijdens de beursdagen krijgen bij de standhouder.

  Wat zijn de openingstijden van de beurs?

Op beide beursdagen is de beurs voor bezoekers geopend van 14.00 uur tot 22.00 uur. Standhouders hebben beide beursdagen vanaf 12.00 uur toegang.

  Hoe is de verlichting in de accommodatie geregeld?

Wij maken uitsluitend voor op- en afbouw gebruik van de accommodatieverlichting (showroom-verlichting). Ten tijde van de beurs zal deze verlichting niet gebruikt worden en maken we uitsluitend gebruik van de verlichting (2 spots standaard in uw stand) in de stands.

  Kunnen we onbeperkt gebruik maken van stroom?

Nee, in de kant en klare expositieruimte is 16 amp. stroom aanwezig. Uitsluitend de stroom welke nodig is voor verlichting van uw expositieruimte zal hier vanaf gaan. Het restant is voor eigen gebruik.

  Mag ik spijkeren in de wanden of iets aan of in de vloer bevestigen?

In wanden of vloeren mag beslist NIET GESPIJKERD worden, evt. schade is op uw EIGEN KOSTEN. (ophangsystemen zijn bij de standbouwer te verkrijgen, beslist GEEN DUBBELZIJDIGE TAPE RECHTSTREEKS op de wanden gebruiken, eerst onderlaag met cellotape, dan mag het wel).

  Wordt het gebouw gedurende de nacht bewaakt?

Er zit standaard bewaking op. Daarnaast zorgt de organisatie gedurende de dinsdag nacht en woensdag nacht voor extra bewaking?

  Verzekering?

Mochten de deelnemers, buiten de verzekering, die door de organisatie is geregeld, toch verzekerd willen zijn dan gelieve hiervoor zelf zorg te dragen.

  Geluid?

Mocht het geproduceerde geluid in uw stand tot overlast leiden voor uw mede standhouders dan kan de organisatie u gelasten om dit zachtjes of geheel af te zetten.

  Gebruik standruimte?

Activiteiten dienen in uw eigen stand plaats te vinden. Als u een balie plaatst dan deze tenminste een halve meter in de stand plaatsen, zodat de belangstellenden niet in het gangpad staan.

Aanvullende informatie:
Bekledingsmaterialen dienen brandwerend te zijn.
In alle overige gevallen zal de organisatie beslissen!

Heeft u nog een vraag?

Mocht u ondanks de bovenstaande informatie nog vragen hebben, dan kunt u door middel van het onderstaande formulier uw vraag stellen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.